Dagen efter Valborg.

Valborg igår då! Började på Kinan med massa skidbrudar och hade jättetrevligt! Vidare ner mot Daniel, och sen även till en annan Daniel där det var sjuuukt mkt folk och ja, riktigt kul! Fick träffa massa fint folk :)  Sen skulle ju alla såklart ner mot Faktoriet, och som alla kanske vet så är ju inte jag 18 förens i November... Det suger allt i världen. Menmen, underhöll mig ett tag till men sen åkte jag hem. Runt kl 1 kanske? Jävligt tidigt iaf :P Idag mår jag riktigt bra eftersom jag inte körde fullt ut men idag jävlar!! Sunne står på schemat och fira Jossapossa som fyller 18 år idag!! ♥ Kan tänka mig att det INTE kommer bli tråkigt iaf!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: anna

tack sofia för en otroligt lyckad helg må jag säga! :) det får vi göra om!

2010-05-02 @ 11:32:11
URL: http://annapannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0