Hundvakt dag 1


Den här lilla filuren ligger här bredvid mig och sover ÄNTLIGEN! Asså, kåtare hund har jag aldrig sett. Han har aldrig varit så förut heller. :O Man kan liksom inte sitta på golvet eller vända ryggen till för då anfaller han. Jag låg och sov förut i mitt rum och han fick gå fritt i huset. Då hade han haft ner en kudde från soffan OCH gått in i Markus rum och börjat jucka på täcket. Han är rätt galen :P
Idag på morgonen hade vi i specialidrotten en hopptävling helt själva! Ingen var speciellt pepp på att behöva gå upp tidigt en ledig dag men.. :P Som tur är gick det smidigt undan och vi var klara runt 12- halv 1.

Nej nu måste jag börja göra iordning mig, ska äta på kinan kl 6 med tjejerna och fira Malin!! : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0