Jag är så förjävla odisciplinerad

Pluggningen gick åt helvete idag. Bakade ju för tusan halva dagen och sen har jag försökt städa mitt rum. Ja självklart städar jag rummet innan jag pluggar!
Det som är panik är att jag har muntligt nationella i tyska imorrn. Och pappret vi skulle ha tränat på finner jag inte. Och jag lär inte finna det under klädmassan jag har på golvet heller... SEN NÄR SLUTADE JAG BRY MIG TOTALT OM ALLT? Ärligt talat, under hela min gymnasieperiod har jag fan inte lämnat in EN grej i tid eller brytt mig om att jag glömt saker i skolan. Jag är så innihelvetes slapp!
Men jag hoppas att jag kan improvisera imorrn. Som Fanny säger, ta ett svenskt ord och lägg till sch, ze eller ange.
Ett problem till, jag har tyska dirr på morgonen och jag brukar alltid skippa den för att jag aldrig hinner dit. Klockan är nu runt halv 1 på natten så jag lär va rätt trött imorrn och inte inna dit. SHit.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0