Life is goooooooooood.

Shit.
Provet är gjort.
Med andan i halsen klev jag in i infosalen där såklart alla redan satt. Och ni ska veta att jag skakade. SÅ nervös var jag! Blev inte bättre för att jag fått provpappret heller. Satt och vred mig hela tiden kändes det som. Jaja, ska inte tjata mer! Men måste iaf säga, jag tror det gick bra! :D

Idag fick jag känna på hur det är att galoppera helt fritt igen. Var ett tag sen sist, men GUD vilken frihetskänsla!! Så härligt att man bara vill blunda och älska livet ännu lite mer. Skulle önska att alla fick uppleva det nån gång.

Nu till fjantigare saker, jag drar nu till solariet med Linn och bättrar på färgen lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0