Meningslös söndag

Helt värdelös dag. Har inte ens gått utanför dörren! Min faster och co. var här i början av dagen så var lite social mot dom. Sen har jag tränat lite körkortsteori! Jag vet, det är sjukligt länge kvar tills jag får ta men om jag känner mig själv rätt kommer jag annars börja i sista sekunden och inte fatta nåt ändå. Bättre att börja i tid och få in allt!
Igår natt när jag skulle lägga mig såg jag ett papper som låg på golvet.. Japp, det var ett dressyrprogram som vi skulle tränat på och som vi ska rida imorrn!! Så ja, nu mitt i natten går jag på mattan och försöker lära mig. Sista sekunden, som alltid -.- Annars går vi ju bara i skolan två dagar den här veckan så gissa om det ska bli skönt!!

Ha en god natts sömn då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0