Jeee tar hölja

Skittråkig blogg nu, förlåt. Men det finns ingen inspiration när det är fruset och kallt. Jag vet, ni är nog trötta på mitt jävla väder-tjat!......
Japp, då var det slut på denna vecka! SÅ JÄVLA HÄRLIGT! Kunde fan inte bli bättre! Och för att fira det funderar jag på att dra mig till Sunne imorrn och köpa ett par jeans eller en jacka. Måste ha båda delarna. Letar som en galning efter den perfekta gröna jackan, men det verkar inte finnas :S

Torsdag: Hopptävling, fira Malin, hundvakt
Fredag: Karlstad? Hundvakt
Lördag: Fira Sofia! Hundvakt
Söndag: Hundvaktis

Ja jag ska ha hand om lilla Laban i några dagar. Pengar!!!!!! Nej men jag älskar ju hundar så detta är bara roligt för mig:) Lite kalas också, HEHEHEHE

Kommentarer
Postat av: Martin

Ska hunden med på kalaset?

2010-05-12 @ 18:17:15
URL: http://mbengtsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0