Einen schöne wochenende

Jag vet, jag bloggar skitdåligt. Men jag tänker på så mycket annat att hjärnan inte räcker till.

Helgen har iaf varit skitbra!! På fredan blev det brännboll med ett FETT skönt gäng, SP mot resten och jag vet faktiskt inte vilka som vann? Aja, roligt var det iaf! :) Sen blev det bilkurragömma med jävligt många bilar inblandade! Våran brudbil samlade många poäng i början men gick lite sämre sen.. Kvällen slutade sent som tusan, runt 4? :O :P

Igår lördag var det släktingar och konfirmation för hela slanten. På kvällen blev det en liten förfest hos Danne innan vi 8 pers drog söderut, och ja det var trångt! Traskade in på Kolsnäs med 3 andra vänner, och ja det var en ganska rolig kväll! Träffade många fina människor. Efterfest med 6 hockeyrumpor var väldigt underhållande iaf ;) Slocknade i världens bästa säng.

 

Nu är helgen över och jag har en ganska så hemsk vecka som väntar mig. Har ett samhällsprov på tisdag som jag inte börjat på än och nationella i matte B på torsdag. Freedom?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny jacka? :)

2010-05-24 @ 20:44:11
Postat av: Sofia

jaop :)

2010-05-24 @ 22:25:26
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: :)

Vart kommer tröjan på fjärde bilden ifrån? :D

2010-05-26 @ 13:12:02
Postat av: Sofia

ja om du kollar några inlägg längre ner så ser du att den är från ZARA..

2010-05-26 @ 18:13:27
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0