Engelska B

Mitt rum blev färdigstädat 00.30 igår (idag) så gissa om jag var trött idag! Gjorde gamla nationella i engelska idag. Av hela häftet så tror jag att jag hade 5 rätt sammanlagt. Engelskan på Stjerne suger ärligt talat. Lärarna har så konstiga utlärningsätt.. Ber oss att skriva massa grejer men liksom, vart ska man lära nya ord från? Av att läraren skriver upp 3 ord varje lektion på tavlan? Nej. Jag har blivit så JÄVLA kass på engelska nu så det är inte sant! Nationella skrivningen i torsdags skrev jag inte ETT svårt ord med. IG hej :)

Nu ska jag fullfölja städningen med att dammsuga och byta i sängen. Åååh så härligt att sova ikväll :D
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0