Blååååsväder

Engelska nationella hela morgonen. Var så trött att jag såg suddigt... Jävligt svårt var det iaf. Inte mycket mer den dagen, lite tyska och sen åkte jag helt plötsligt ner mot Sunne med pojkarna! Riktigt mysigt och roligt, åt nutella direkt ur burken, gick ute i solen och bara njöt. Mycket bra dag..
Åkte hem och såg på fotboll men det blev alldeles för kallt så drog hemåt med Gaggis. Tänkte dra neråt igen, men jag och tågtider går väl inte ihop antar jag. Så det blir en tidig kväll för mig idag! Kan behövas.

Vad ska man hitta på imorrn? Hoppas på bra väder iaf :)

Kommentarer
Postat av: Melvinanja

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-10 @ 08:47:11
URL: http://melvinanja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0