Jag är lite stressad.

Innan vårt tåg mot Stockholm 14.12 går imorrn så ska jag hunnit gjort detta:

  • Skriva klart mitt PM
  • Skriva klart själva talet
  • Duscha (nej för en tjej tar detta inte 20 min, snarare 50 min med fix)
  • Tvätta
  • Packa en jävla väska och få ihop outfits som oftast tar en vecka att tänka igenom men nu måste jag göra det på en natt. Jag har inte ens tagit fram väskan.
  • Tacka min fina mamma och pappa för alla presenter och vara snälla mot dom.
  • Hinna sova.
  • Ha körlektion 9.35 (jag måste då GÅ ner och GÅ upp vilket också tar en massa tid)
  • Hinna träna igenom svenskatalet vilket jag är mest nervös för.

Och ja klockan är faktiskt snart 12.Nån som tar över mitt liv för en stund kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0