Jag borde VERKLIGEN sova. Ååååh Sofia för fan ta tag i ditt liv

Konserten var super!! Dock sög publiken värre än jag vet inte vad. Så jävla pinsamt. Börjar sjunga Seven nation army....... Tillslut sa John att nej nu var vi faktiskt inte på någon hockeymatch. Att han ens behövde säga det!!! Annars var jag och Elina nöjda tror jag, haha. Bed on fire, bäst ♥ Nästa dag gick vi i lite för mycket affärer för 13.36 sitter vi inne i Mitt i city och tåget skulle gå 13.40. Panik i bött och när man fick springa i högklackat blev det ju verkligen inte bättre. Elina stoppade hela tåget för mig hahahahahaahhahaha..........

Men idag ÄNTLIGEN efter fleeeera helger har jag fått sova ut. Så jävla skönt så det är inte sant :'D Sen gick jag och mamma till Lilian som ska sy min balis och kolla tyger och form m.m. Jag och mamma ska förhoppningsvis till Karlstad nästa helg och gå in i varenda liten affär som säljer stenar (alltså inte grus-stenar men ni fattar, smycken) och köpa på oss. Det kommer behövas endel, haha!

Annars tar typ Sims upp mitt liv nu. Få mig att sluta någon, seriöst!!!! Idag har jag nog suttit i 8 timmar. Pinsamt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0