Stockholm på 2 eller 3 dygn? Vad säger man?

Skriver lite. (mycket)

Fredag: Åkte buss i seriöst ett halv liv och vi hamnade bredvid äckliga luktande människor hela tiden. En REN plåga. Ska tilläggas att Ellen satt och spela Bubble Town på min mobil i 4 timmar utan avbrott. Vi var framme ca 9 på kvällen då Adam och Julia hämtade oss och raceade till deras väldigt stiliga lägenhet (ska också säga det att det manliga namnet jag just nämde är sjukt snygg. Alltså verkligen jävligt, jävligt snygg. MEN! Jag kunde behärska mig hela helgen, så stolt!!). De hade fixat mat också, så gulliga! Fixade oss snabbt och drog till Olssons där jag inte ens behövde visa legg. Kul. Det var det enda jag såg fram emot ju! :( Men iallfall så hade jag jätteroligt där! Träffade mycket olika människor och jag som hade en stor fördom mot att alla skulle vara snoffsiga och inte prata med några andra än ens gäng fick då äta upp det. Såg även världens finaste bartender, vid namn Johnny Depp. Vi fick dock höra att han hade fru och barn så då var det inte lika roligt längre.

Lördag: Börjades ute på stan där det var SMOCKAT med folk. Blev nästan ingen shopping alls. Kollade på många kappor men nä ingen var bra. Vi spottade lite s.k. kändisar också, Andreas Wijk inne på Zara, Alex Schulman, Kissies bror och någon annan skådespelare som Ellen kände igen. På bara en dag, haha! Men ingen Jocki :( Nej okej jag ger mig. En sak är klar att man behöver då ett antal dagar för att kunna gå igenom allt. Hann inte ens kolla på balklänningen :/ Så nu vet jag inte hur det blir. Iallafall så åkte vi hem och powernapade och vilade benen lite innan vi headade ut till Globen. Fick se fina polishästar ♥ Var inte så mycket folk när vi kom fram och FÖR EN GÅNS SKULL så plöjde vi inte på längst fram utan tog lite avsånd och ställde oss vid det andra staketet. Tror jag blivit lite för gammal för ståplats för guuud min rygg pallar inte sånt. Vi såg iaf skitbra, och jag kommer inte orka ha ett föredrag om hur bra det var. Men en sak är att jävlar i mig att killarna har växt i skallen, dom tar vara på allt med känns det som. Dom gav verkligen 110 %, och gav extranummer efter extranummer. De spelade Shelley ♥ Efteråt var vi döda och satsade inte på utgång igen utan åt stark pizza på Pizza Hut. Åkte hem och somnade som små slagna barn.

Söndag: Tog det alldeles för lugnt för helt plötsligt var det inte alls länge tills vår buss skulle gå så det blev raceing igen bland gatorna, haha. Men vi hann! Denna gången var resan mycket roligare. På tågstationen i Karlstad skulle jag köpa chips och en Aftonbladet. Så ser jag en Olle Hedberg komma in genom dörren. ÖÖöööhhh??? Han var dösnygg som vanligt och väldigt lång. Jag tror vi glodde lite för mycket för tillslut fick vi en blick hahahaha vilka småtjejer :( Tror hela Idolgänget var där. Och nej jag kollar inte på Idol men man vet ändå vilka som är med. Och in på tåget kom en Fanny också!! :D Ni är allt fina.

Tack för helgen, ni är bäst
Och nae jag har inga bilder. Jag sket totalt i kameran, ORKAR INTE! Bilder lär snart finnas på Ellens och Elinas FB om någon skulle vilja se våra vackra ansikten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0