Mina år

Ska lägga över i stort sett alla 18 000 bilder på skivor nu, börjar med år 2009. Här är ett litet utplock på vad som hände då!

Jag åkte till USA som kan ha varit det bästa jag någonsin upplevt.

Lill-lördag hos Elina med cupcakes!!

Vi var till Hovfjället

Fanny fyllde 17 år! (vågar inte lägga ut på själva damen)

Vi åkte till Branäs och åkte skidor (och snowboard).

Vi festade.

Jag var med min släkt.

Kollade på någon FNgrej, Johanna var en nigggaaahhh!

Tog bilder till esteten. Ser ut som om jag har mustasch, haha! Togs av Amanda :)

I April satt vi ute och solade!!

Provade skiddräkter.

Köpte kebab och njöt av våren.

Började spela volleyboll i April. (!)

Firade valborg i Sunne. Nääää vi söp mest.

 

(Fortsättning kommer)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sofia

haha, sista bilden är så klockren på hur bra kväll de var! Älskar även din röda bacardi tunga ;)

2010-11-03 @ 16:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0