Benbrott sökes. Eller?

Det är helt förjävligt. Jag somnade ca 02.30 - 03.00 inatt. Vet ni varför? FÖR ATT JAG FRÖS! Jag frös så jag trodde jag skulle dö! Jag låg och spände mig så jag trodde jag skulle skita ner mig. Och jag blev liksom inte varmare heller, för det värsta jag vet är att ligga och sova med kläder på.
SÅ, seriös till 100 % söker jag någon som vill hyra ut sin kropp. Ett + är ju om du är varmblodig också. För mitt duntäckte verkar helt enkelt inte fungera :S

Så jag har varit ganska trött idag. I höjd med svimfärdig!
Iaf... Kolla detta kort. Min älskade Linn blev sparkad av Magic så hon bröt nyckelbenet. Helt av liksom, KNAAAAK! FATTAR NI VAD ONT!! Jag får rysningar bara jag ser på det. Idag blev jag med henne till sjukhuset för dom skulle visa hur man band på ett speciellt sätt så benet läggs rätt. Så nu går hon med en ryggsäck på ryggen, haha ♥




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, linnsan<3

2010-11-25 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0