Vad gör vi? Vi kör inte.

Igår hade jag en väldigt rolig kväll. Massa tjejer och två killar uppe i Fågelsången. Tack för det! Just det, jag gick modevisning också. Så roligt :) Jag köpte den fina svarta långklänningen också, äntligen! Hihi.

Idag var det inte lika kul att gå upp klockan 8 för att gå på riskettan. Jag kände ingen där och VARFÖR har ingen sagt att det visas filmer som är så fruktansvärt sorliga?! Jag var så nära att börja gråta på båda så jag satt och kladda på servetten. Gud så pinsamt om jag börjat grina. De där östmarkingarna och allt vad de är hade nog skrattat åt mig, hah! Iallafall, det var tråkigt.
När jag kom hem åt jag hemmagjorda pannbiffar och headade till Karlstad med heeela familjen. Jag körde och pappa blev så arg och kommenterade precis allt jag gjorde. Och eftersom jag inte får köra med han (valde att inte ha med han på utbildningen, jag gjorde ett väldigt bra val) så blev jag bara ännu argare för att han hackade. Sur hela tiden blev jag men köpte mig en tröja och en mössa. Fann ett par suuuuuperslimmade jeans men Stocholm till veckan Sofia, iiinte köpa om du ens ska ha råd att åka tunnelbana, hahaha...
Nu ser jag på Skavlan på min nya TV, den är sjukt stor. Tidig födelsedagspresent :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0