Sludder. Ointressant. (förlåt Fanny för att jag rotar i dina bilder)

Vet ni, livet är inte så intressant för tillfället. Skolan blir ens enda liv och det är där allt... händer? Nej fy hör ni vad tragiskt det låter! Dags att ta tag i detta nu. Börja träna på något sätt. Ta tag i ämnen man inte fått betyg i än. Träna körkortsteori. Tänka på framtiden. Planera sin så kallade ekonomi. Inte lätt att vara student, eller vad säger ni? På fritiden tar Gossip Girl över. Inte så svårt att gissa kanske, ehe. Vad skriver jag egentligen? Jo jag vill festa på riktigt. NU! DANSA! SKAKA! Ne jag vill gå på en konsert. Suger i musiktarmen. Idag fick vi tillbaka våra religionstentor och jag fick VG. Litet för er, stort för mig. Så är det! Nöjd. Jag och Fanny har äntligen kommit igång med vårat projektarbete också, känns jävligt bra för det är en evigt stressande boll i magen.

Jag vill ha sommar. Då man lever på luft och får vara brun och vacker. Fast, jag gillar hösten också. Faktiskt! Detta är en bild från föret innan någon Kolsnäs i somras. Trevliga tider. Gillade mitt hår där. Men såklart klippte jag av det ännu mer, haha.. Jag fyller snart år också. Kan ni ana hur mycket jag längtat efter det? Nej jag tror inte det. Hela jävla året har gått och folk har fått körtkort hit och dit och får gå in vart de vill och kan handla över internet. Men det har inte jag fått!!!!!!!!!!!!! Men snart är det min tur. Den 11 November smäller det.

Varför vågar jag inte skriva EN rad i denna blogg längre?



Kommentarer
Postat av: fanny

aaamen det är lugnt, det finns nog en hel del roliga bilder att roas åt där :D

2010-10-14 @ 09:25:15
Postat av: ..

På fredag kanske, jag kan få biljetter till dansen

So I can shake you, oohoho!

2010-10-21 @ 01:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0