Tänder

Idag var jag hos tandläkaren. Jag har fått en ny nu efter en massa år för min gamla har flyttat. Ända sen jag började gå till tandläkaren har jag fått höra hur bra tänder jag har, så det har varit ganska tråkigt att gå dit. "Samma gamla vanliga, jag vet vad ni kommer säga". Haha vilken diva tänker ni nu. Nej men idag var det väl samma sak, tog bilder och så. Så säger hon att jag fått alla fyra visdomstäderna. En av dom växte... snett. Jag har hört vad dom gör med såna tänder. Aldrig har någon satt en spruta i min mun eller rykt ur nåt. Jag blev så rädd!!! Tänk om de skulle bli tvugna att bli utdragna! Det kom en och kolla på dom och sa att det nog inte var nån fara. Vilken jävla tur.
Jag kan nästan förstå dom som har tandläkarskräck nu.


Kommentarer
Postat av: Hani

Haha, ofta du får alla fyra visdomständer, som knappt blivit av med mjölktänderna. Haha!

2010-10-19 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0