Puss fran Grekland

Hej vanner! Ja, semester-livet fortsatter. Idag har vi atit pa en restaurang hogt uppe pa ett berg med jattefin utsikt. Maten var top 3!! Igar kopte jag mig ett par skinnsandaler. Blir hur snygga som helst nar man gatt in dom ordentligt! Kollar jag ut mot vagen hittar man Kenza-klubbarna hehe.
Ja ni har inte sa mycket att saga, eller jo forsta dagen sag jag SAKLART en dohet badvakt och tankte att nej men han kommer nog tillbaka varje dag sa jag slipper fotografera mannen. Tror ni han kommit tillbaka? Nej. Fanns inte en grej som var ful pa honom. Speedos. Mums.

OCH VARFOR AR INTE MINA VANNER INNE PA DATORN NAR JAG AR DET? :@

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa mer vardags kläder som du använder? :)

2010-09-11 @ 23:32:33
Postat av: Sofia

men jag klär mig inte så vackert till vardags så det skulle vara svårt :/

2010-09-12 @ 17:54:26
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joho! :) Jag vill i alla fall att du gör det :$

2010-09-13 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0