Skolval

Idag gick jag till skolan, äntligen. Men det var inte speciellt jobbigt ändå. 2 lektioner! Resten av tiden satt jag som "val-vakt". Ja ni vet våran linje handlar ju mycket om samhället och om politik så dom gav oss ansvaret! Rätt bra tycker jag, att man arrangerar skolval. Så politikerna får höra våran röst också. Men en sak är jag så jävla förbannad på. Visst, vi kollade inte vad folk röstade på. Men det syntes ju väldigt väl vart det försvann lappar.. Sverigedemokraterna hade få lappar kvar. Ärligt talat, är Stjerneskolans elever så fruktansvärt korkade att dom tycker SD är något """coolt"""?! Spyr ärligt talat. Visst, det är inget riktigt val men tänk om alla dessa fick rösta på riktigt? Det vore ju... hemskt.


Kommentarer
Postat av: Martin

Glömde du att du befinner dig i Torsby?

2010-09-16 @ 18:32:21
URL: http://mbengtsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0