Vill ni inte höra massa gnäll, läs då inte!

Tack för pluggkvällen igår tjejer!
Alltså, mina senaste dygn har varit helt åt skogen.
Idag var det fan på gränsen till storgråt för fyyyyy fan vilken dag det varit.
Satt uppe till 2 och skrev på massa jävla grejer. Vaknade nästa dag och ja just det, skolkort idag! Vad fan ska du ha på dig Sofia? Fann inget. Fick cykla som vanligt och jag trodde mina händer skulle gå isär av kyla. Blev sen. SEN skulle jag hålla ett föredrag med någon som är helt omöjlig att sammarbeta med. Och henne hade jag fått instruktioner av vad vi skulle göra, men när jag stod där framme så insåg jag att det var hur dåligt som helst. Helt fel ute. Är det ett grupparbete ska man fan ha nån att bolla idéer med, men det gick inte med henne. Det var PINSAMT.
Jag var så trött att jag var yr.
Min träningsvärk efter gårdagens ridpass (har inte ridit på ett bra tag) var inte nådig. När jag satte mig på toa trodde jag att jag hade gigantiska blåmärken på låren, men det var ju bara träningsvärk.
Sen ska vi ju inte ens tala om skolkortet. Jag skrek och var jävlig. Jag kommer va så ful, hahahahaha.

Nu ska jag sola och bränna bort mina problem hohoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0