Hemma från hufudstaden

Hej å hå. Här har ni mig igen! Jag som börjat vant mig att leva i Stockholm, hehe. Men resan har varit helt underbar iallfall. Fantastiska shoppingdagar med mina finaste vänner, intressanta besök på olika ställen och skönt häng bara! Och gud vad jag har shoppat, tror jag tar upp det i senare inlägg eller nåt. Har iallfall lärt mig att åka tunnelbana. Eller inte.... Igår när jag skulle ta mig till Centralstationen själv lyckades jag åka fel 2 gånger, och med all den packning jag bar på var det inte så enkelt att förflytta sig. Vilsen turist, tror Elina blev lite arg på mig tillslut hehheh.
Kändisar vi sett? Pungdask, Per Moberg, nån av Kallursystrarna OCH OCH OCH Fiona!!! Innte på Weekday. Jag är så bäst på ansikten så det inte är sant. Hon såg väldigt busy ut och var lika vacker som vanligt.
Nääää nu vill ni nog inte veta mer. Ska vi säga så? Förvarnar er att jag har hiskeligt mycket i skolan nu så jag kommer säkert vara väldigt OFF ibland.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0