Sammanfattning

Onsdag, var på Naturhistoriska riksmuseet. Såg typ alla vilda djur som finns i Sverige uppstoppade, COOLT!! Sen skulle vi och äta på en indisk restaurang, och då såg vi vilda kaniner mitt i Stockholm liksom. Jag skrek rätt högt, ja. SÅÅ FINA!! (Fin bild också, eller inte)

Sen på kvällen åkte vi till Dramaten och såg Romeo och Julia. Tycker den var jättebra!! Men vi var ju inte så pigga direkt då vi gått upp 05.30 samma dag, som kanske syns på bilden ovanför..

Torsdag, först till Nordiska museet. Helt gigantisk byggnad!

Det var som att gå in i en kyrka... Jättefint. Såg en utställning "kläder i tiden" som var skitbra! Jag som älskar alla kläder från 1600-1900 talet blev ju väldigt rosig om kinderna, hehe.

Sen åkte vi till Wasamuseet där Sveriges största skepp står. HEEEELT galet stort! Väger typ 1300 ton. Här är en liten del av utsmyckningarna som fanns på skeppet, som dom återskapat. Fick tyvärr ingen bra bild på själva skeppet då jag inte har den bästa kameran just nu..

Lille Olis!!

Resten av dagen hade vi egen tid. Gissa vad vi gjorde? Sprang i affärer som galningar. Men vi blev gaanska så slut så vi däckade på ett café.

Fredag, åkte till Riksdagen tiiidigt tidigt. Fick en rundvandring där och fick se bl.a Jan Björklund debattera och Beatrice Ask sitta och fika.

Resten av dagarna shoppade vi eller solade. Eller gick. Eller vilade.. Hade det jävligt gött iallfall! Här är en klänning inne på Weekday som jag inte köpte men som var SÅÅÅÅÅ FIN!! :(

Jag och Fanny satte oss vid Hötorget och solade som en jävla massa andra människor också gjorde.
Nu har jag inge mer bilder :) Nu ska jag åka till mormor och morfar, kramiz

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0