Silver

Är så jävla arg idag. ARG ARG ARG ARG vet inte varför men alla är bara så jävla jobbiga.
Idag badade jag håret med silvershampo, tydligen råkade jag ha på hela halsen och missa att skölja ut på vissa ställen. Blev feting-röd :S Har ett sånt jävla starkt ett så blev typ vit på vissa ställen i håret hahah. Ska ta med mig en spegel in nästa gång jag ska ha i mer, så jag ser vart jag träffar! Hehe
Måste choklad nu. Och så ska jag nog sola lite, har knappt gjort det denna vinter så känns som om det är dags nu. Bliii litt bruuuun.

BTW, Asos fick in en svinsnygg vit klänning idag (student), bra tänkte jag nu har jag äntligen funnit en. Tog slut innan jag hann hem från skolan. Andra gången det händer nu så NU ÄR JAG ARG!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: carlos

lilla luci, röken ur dina öron syns ända hit

2011-04-06 @ 14:00:06
Postat av: Sofia

hahahah calle roligt

2011-04-06 @ 21:06:42
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0