Jävla män

Alltså, igår. Hade en jättevärd förfest med alla mina bästisar och killar. Hade jättekul! Sen drog vi mot "the party". Det sög. Men det är väl som man säger, förfesten är alltid bäst!
Kvällen slutade jävligt dåligt iallfall. Asså inte typ "åh nej jag grät för han kollade inte på mig buhuu" utan, vad FAN är det för fel på killar allmänt?!? När man säger nej så är det ett nej. Försök inte att göra er till för gudarnas skull, snälla. Det blir så himla fel och pinsamt. Och att vara efterhängsen är ännu värre. Fattar ni inte signaler eller???????? "Jag borde nog gå hem nu, men vi ses väl..." Istället för att säga hejdå så börjar dom följa efter och erbjuder sig att "gå hem till mig istället" MEN FUCK YOU VAD HAR DU FÖR PROBLEM! Åh, jag hatar er alla. Eller inte ni som är er själva och kan ta ett nej.

Hoppas vi aldrig mer syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0