Överkärlekar hihi

Hej hej hallå! Idag åkte jag, mamma och pappa till Karlstad. Det var mycket gott att sova i bilen dit med solen i ögonen, fyy så skönt. Men fan vad folk det var ute! Usch jag hatar verkligen det. Alla är superfixade och själv är jag nyvaken och svettet själv. Nice! Men köpte mig lite grejer iaf, för inte så mycket pengar:) Två flugor i en smäll! Sen var lille Johanni strandsatt i Karlstad så hon fick åka med hem, snälla som vi i familjen Larsson är!!!! Hö Hö Hö
Trevligt med sällskap:) När jag kom hem däckade jag i solen som var såå varm. Älskar våren. Sen kom Elina och väckte mig sötnosa!!!! Har varit en bra dag. Sen fick jag samtal som var såå roligt att få, mina favvisar nere i landet därnere:) Gullnosar. Ännu bättre dag!!!!! Och nu ska jag åka och pussa Ellen och Elina. Pusspusspusspussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0