31 Augusti

Borde verkligen gå och lägga mig nu. Har varit i Karlstad hela dagen med mormor och morfar och ena kusinen. Gått runt och kollat på roliga saker, ätit god mat, hälsat på Julia osv. Mitt i city var TJOCKT med småtjejer som såklart skulle kolla på Kenza och Andreas. Man blev inte så shoppingsugen av det! Sen fick jag världens sockerfall (jag kallar det så) så jag köpte mig chokladpraliner på Carli, SÅÅ goda!! Rekommenderas!

Men som sagt jag borde sova. Börjar kl 8 i Karlstad så det blir att åka tidigt. Herreje jag kommer va stone dead. Så nu ska jag måla tånaglarna med nån vacker färg och plocka fram bekväma och dösnygga kläder till imorrn, det är så man får dagen vara värd att gå upp till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0