Grön dag

Vet ni vad jag låg och kolla på igår natt? Storytellers med Green Day, på MTV alltså. Då har dom en konsert och berättar om de olika låtarna, så intressant! Om ni bara visste vad jag älskar/har älskat det bandet. Kan hela American Idiot-skivan utan och innantill...
När jag gick i sexan, eller kanske sjuan? så hade de en konsert i Sverige. Men lilla jag fick inte gå för mamma och pappa. Jag tjatade i ÅR OCH DAG men nej, jag fick inte. Jag har fortfarande inte förlåtit dom för att jag inte fick gå. FATTAR NI VILKEN LITEN TJEJS OLYCKA DET VAR ELLER! Någon gång ska jag se dem. Nåååååågon gång!




Kommentarer
Postat av: v.thorn

SOFIA! den dagen Green Day är tillbaka i Svergie är det DU och JAG som står och hoppar längst fram!!!!

2011-09-06 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0