Min roliga farmor

Alltså min farmor, hon slutar aldrig förvåna mig hahahah.. Idag berättade hon om när hon jobbade i Höljes handel, då hade det kommit in en MAN i baddräkt, med hela den heliga saken utanför. Hon och hennes vän Hulda hade då frågat mannen vad han höll på med. "Vadå, vad är det som jag gör fel" hade han sagt då. "JA MEN DU HAR JU FÖR FAN HELA KUKEN FRAMME!" hade då Hulda sagt. Asså kan ni förstå att MIN FARMOR sa k-ordet? Jag, pappa och Markus skratta så vi höll på och dö. Inte ens jag säger det ordet för jag tycker det är fruktansvärt groteskt!

Sen berättar hon om en läkare uppe i Likenäs som hon hade varit hos några gånger. Han hade tydligen varit lite halvskum, och hade på något vis också varit gynekolog? Aja, hon sa då nåt liknande: "JA OCH DU VET HAN TITTADE JU PÅ DERAS FITTOR HELA DAGARNA, USCH HAN VAR LITE SKUM HAN" och skratta samtidigt som hon sa det. Men vi tre andra skrattade ju ännu mer. MIN FARMOR nämde f-ordet??? HAHAHa asså ursäkta men det var så jävla roligt så vi höll på och dö.

Sen hade hon och farfar en gång varit och köpt pizza på "Arafat", hon menade då Arrarat. Helt seriöst sa hon det (hon fattade ju inte att det heter Arrarat). Och att hon brukade handla på "Homo". Vet ni vad hon menade då? Home såklart, den där elektronik-butiken eller vad det är. Fortfarande helt stenseriös, för hon fattar ju inte att hon säger fel. Vi tre bröt ut i skratt igen, en här gången ganska så brutalt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaaha!!! Jag dör!!!!!

2011-12-03 @ 23:48:57
URL: http://leona-a.blogspot.com
Postat av: Fanny

HA HA HA !! ååh din farmor <3 kommer ihåg när vi var och skrämde pensionärer och fick komma in till henne och äta riskakor och dricka saft, haha :)

2011-12-05 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0