Död uppdatering

Ååååå herre min gud. Så här sliten har jag nog aldrig i mitt liv varit. Snittar nu för tiden 4 eller 5 timmars sömn per natt. Ni skulle se mig, jag har typ röda ögon.
Lever i tights och stor jacka. Bekvämt och varmt. No fashion.
Har aldrig smink.
Mitt hår förfaller mån-fre, sen på nåt roligt och UNDERBART vänster lyckas det hitta tillbaka under helgen men för att sedan förfalla igen. Det är dags att klippa sig. Men när fan ska jag ha tid för det?
Måste lära mig att sova. När den här veckan är över ska jag jag kyssa mig själv för att ingen annan gör det.
Men i januari blir det ändring på det! Sofia ska bli stor.
Har btw haft två himla roliga festlördagar. Fått dansa i VIPrummet med mina vänner och det är fan det absolut roligaste som finns. Keep on dancing, även om det är lika fult som jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska lära dig sova när jag kommer hem!

2011-12-07 @ 17:59:10
URL: http://leona-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0