Hattifnattarna

 

Mamma tog fram pappas slokhatt igår ur garderoben. TACK mamma sa jag, perfekt att använda när det snöar som bara den. Hihi. Fin som tusan är den, fick även farfars FINA gamla hatt. Jises, se upp för hattkvinnan!

 

Imorgon har jag sovmorgon till typ 13.50... Helt crazy om ni frågar mig, har så typ varje dag nu. Och oftast ledig på fredagar. MEN tro inte att jag har det slappt för de, jag ligger efter i typ varje ämne då vi har eget jobb och jag inte har den disciplinen att göra jobbet :(
Har fått supermycket klädinspiration idag. Så imorgon kan man aldrig veta vad jag kommer i hahah!

Funderar på att göra en såndär 56-dagars grej som alla gör, listan ni vet. Skulle det ens vara intressant?


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA!!!

2011-02-22 @ 11:52:02
Postat av: Anonym

Gör en sån lista :)

2011-02-23 @ 12:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0