Lite IKEA snack, alltid roligt!!

Headade till IKEA igår med hela familjen. Det blev kaos som vanligt. Alltså min pappa borde vara bannlyst från "shoppingturer", han är hemsk. Min bror ska få ett nytt rum nu så det skulle både köpas säng, golv och garderober. De blev ovänner i varenda del. Själv satt jag och spelade Playman Extreme på mobilen. Sen försvann pappa och jag tog kommandot, då blev allt köpt :) I'M THE BEST! Nu försöker vi övertala han med färg på väggarna, men vad är det med pojkar och alltid ska ha så himla mörkt? Visar det att man är hård eller? Maaahaaa tänker bara på feta CS-spelande killar som sitter i sitt rum som ser ut som ett skyddsrum typ. Så mer ljust åt killarna!
Själv fick jag mig en bänk till min feta TV. Så nu har jag liksom en möbel för mycket i rummet, så idag är det operation möblerna om i mitt beiga rum. Jag kanske visar sen om det blir OK!
Ha en solig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0