Tempel, eller ska jag kalla det labyrint?

Kvällen igår blev inte så bra alls. Någon liten idiot (troligtvis någon utlänning efter lite forskningar) öppnade Linns väska och tog både hennes plånbok och min kamera när vi dansade. Vi blev så jävla depp efter det :( Visst min kamera är typ 5 år gammal men jag har då fan inte råd att köpa en ny än på ett bra tag. Jävla fittor!!!!!!
Vi försökte glömma det iallfall, gick lite bra! Fick träffa gamla ansikten också :') Ojoj. Hade endel roliga stunder iallafall :)
Och eftersom min kamera blev snodd så har jag inga bilder.

Och lilla tjejen, vad håller du på med egentligen? Det du gjorde var så jävla ohyffsat. Jag har inte gjort dig ett endaste litet piss så sluta hata alla du ser.


Kommentarer
Postat av: josephine

Hjärndöa jävlar som snor tycker vi inte om!

2011-02-05 @ 20:10:00
URL: http://josephinah.blogg.se/
Postat av: Fanny

äckel som snor, som inte fattar skilland på mitt och ditt , MEN, THE KARMA WILL STRIKE BACK AT THE CREEP!!!

2011-02-05 @ 22:38:46
Postat av: Anonym

snygg

2011-02-06 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0