Inte meningen att jag ska dit tror jag.

Fan jag HAAATAAAR mina fredagar! Har en lektion vid halv 9.30 och den andra 13.50, FEEETTT OVÄÄÄRRRTT! Så idag var jag olydig och inte gick på den sista. Men det får man vara ibland!
Idag tror jag det blir lugnt, kolla på brosorna som spelar Vargnatta antar jag :) Men imorrn ska jag och Elina ut och racea! ;) Ska bli roligt.

Btw, den 5 Mars spelar Hurts i Stockholm.
Den 6 Mars spelar Glasvegas i Stockholm.

Nu önskar man att man vore lite rik och hade vänner som vill med på sånt och har samma musiksmak. Biljetterna till Glasvegas sålde ut på 2 minuter och kostade runt 1000 spänn verkar det som. Sjukligt!!!
Fan, fatta vilken helg annars!!! Två favoritband på två dagar :(

Kommentarer
Postat av: sofia

Kan tänka mig att bli med på hurts, men svårt att veta om man kan jämt nu :)

2011-01-21 @ 19:33:34
URL: http://damdadidoo.blogg.se/
Postat av: elina

herregud glas också?! nästan det var tur att det blev utsålt. annars had ejag gått från att stå emot lite till att falla för mycket

2011-01-21 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0