Lite pladder från en snorfia

Fyyyy idag vaknade jag och var sämdre än igår.. Inte bra! Ska ju bli Karlstad och Nöjes på onsdag juuuuu. Aja jag får väl proppa i mig allt som går. Idag fyller min älskade kusin Julia 15 år!! Grattis!! Ska heada dit vid 6 ungefär och äta tårta eller nött annet gött. Och leka med Laban såklart. (Har redan försökt med adoptions-blickar)

Förresten. Vet ni vad mina nyårslöften är? Hihihihih bara klädväg för jag tänker inte ha några löjliga "BLIR SNÄLLARE, HA BÄTTRE TÅLAMOD" osv. Näääääh

Köpa mina drömskor för tillfället, blir nog kanske t.o.m denna månad! :D :D
Köpa en skinnjacka. Står inte ut längre utan någon.
Köpa en plånbok eftersom min blev stulen för ungefär ett år sedan.

Låter det bra? :):)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visa mer kläder!!!!!!!

Du blir inget modebloggare bara för du visar lite mer kläder än vad du gör nu! :)

Jag tycker du har sådan fin klädsmak, dela av dig med den :)

2011-01-04 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0