Tro & tvivel

Bra nu. Idag ska jag röra på mig!! Det ni. Ska på ett Friskispass hade jag tänkt mig!
Hehe igår gick jag hem från skolan, och som många vet har jag inflammation nästan ständigt i mina tår. Det gjorde ont, ja. Då blir jag ju tvungen att ändra gångstilen lite, så VET NI idag har jag träningsvärk på utsidan av smalbenet, på ena benet. Hahahha så otränad är jag. Pinsamt. Ändring på det Sofia, vill ha lite fittad mage tills man ska sätta på sig bikini igen! (Nej jag har inte tänkt bli smalare om ni tror det)
Sen ska jag duscha, göra mig fin och sen sätta på en Bondfilm och sova. För tills imorrn har jag ingenting att göra, FAN vad jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0