Ut och åka?

Alltså, skulle inte Ving.no finnas nu hade jag nog gått under för länge sen. I slutet av Maj blir det ju en studentresa med 8 andra tjejer och jag kan nog inte längta mer faktiskt!! Kommer bli så fruktansvärt kul. Dock har vi inte bokat än. Men med pappa som reseguide som ändå kan endel så ska vi vänta lite till så priserna går ner. Men i Januari hoppas jag/vi ha något bokat! Antingen någon grekisk ö eller Tyyyyrkia :) (Och nej vi ska inte åka till dom allra värsta fest-ställena)

Summering: Ving.no fixar vintern.

Här var jag ju lite brun iallafall. Och förjävla blond. Och inge smink heller. WOW!!


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: haha det gör du rätt i :D

2011-01-02 @ 19:16:49
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0