Nyårsdagen

Åh gud har precis sett klart på Mamma Mia. Älskar den filmen!! Grekland, Abba och kärlek mmmmmm :) Jag ska absolut bosätta mig på någon grekisk ö i mitt liv. Livnära sig själv liksom och inte behöva åka in till närmaste stad och handla. Högt uppe i bergen i ett vitt hus med blåa fönserluckor och tegeltak. Också en grek runt fingret då, hehe.

Om vi ska prata nyår så har jag aldrig haft roligare! Iof har jag inte firat nyår särskilt många gånger i mitt liv, men det här slog allt. Middag med mina allra finaste stenar och sen skaka roooompa med iof gaaanska jobbiga killar (som alltid då) men sånt glöms. Eller? ;) Vid tolvslaget irrade jag runt för jag hade tappat bort alla. HAHAHA så jävla fail! Får se om jag finner några bilder på kameran att showa.

Kommentarer
Postat av: Fanny

OMG har letat men har aldirg hittat den men markus har ju facebook! GÅ IN OCH KOLLA PÅ FOTONA!! det finns en typ photobooth bild ahhhahahaha. Ursula har typ kommenterat varenda bild påhonom. lol

2011-01-02 @ 15:35:23
Postat av: Fanny

AHAHAHHAHAAAAAAAa en bild på hans öga, ser ut som han gråter hahaha

2011-01-02 @ 15:36:48
Postat av: Sofia

MEN VA FAN MAN KAN JU KOLLA PÅ BILDER, JAG DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! okej nu blev man ju inte mindre kär direkt.

2011-01-02 @ 16:00:53
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0