Firar med en egobild, woho!!!!

Jag har haft en sån himla bra dag idag :)

+ Fått se alla mina vackra vänner och varit mycket med dom
+ Gjorde en redovisning i specialidrotten som gick jättebra!
+ Fick även reda på att resten av den kursen kommer bli slapp som tusan (stor sten från hjärtat släppte)
+ VG på hinduism-provet
+ Inget jag behöver göra tills imorgon så jag åkte till Ellens café och hade det JÄTTEtrevligt!
+ Har sovmorgon till halv 11 imorrn

Så lite behövs det för att jag ska vara glad :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

det gjorde jag me, och de billiga priset. ja dor pa allt har tror ja nastan. planboken gar varm.

2011-01-13 @ 02:57:07
URL: http://zeromancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0