Ole and Askis

Hej på er! Jäklar vad jag rör på mig nu för tiden, helt sjukt. Från att inte ens vara ute och gå en promenad till att vara på Friskis och Svettis flera gånger i veckan! Men det känns på låren ska jag säga er, haha. Okej, jag vet att man bygger inte feta muskler på det men jag är inte intresserad av det just nu. Igår hade vi friluftsdag och då hade vi två pass med Mona och Anna! Idag blir det ett igen och HÖR OCH HÄPNA Sofia Jakobsson ska med :)
Annars är det ganska lugnt i skolan faktiskt, skönt... I helgen blir det firning av bästa moster Ingela och fest kanske? Är lite sugen. Skoter hoppas jag på också. Så HIIIMMLLAA kul!!
Ledig imorrn och funderar på att dra till Karlstad själv och handla lite. Shoppar alltid bäst ensam! Behöver lite påfyllning..

Favoritpojkar idagpå naturen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0