Internationella förhandlingar

Hej.

Idag har det varit en givande dag. På klimatfronten.. Har haft klimatdebatt HELA dagen idag! Väldigt roligt faktiskt, dock drack jag alldeles för mycket dricka så min mage blev ond :( Och trött blev man. Men lärorikt! Skulle vilja ha lite bilder från Ellen men det kommer nog en annan dag.
Och jag är så jävla arg. Min telefon har aldrig tölat men nu minsann har den börjat göra det.. Står att jag ska "sätta in rätt minnekort". Ehm ja jag har ju inte flera direkt? Sen när man fifflat lite står det "ingen täckning". Så ja mina vänner jag har ingen telefon för tillfället, så ring mig inte.
Idag var det hårt att träna. Fyfan vad jobbigt det var... Ska äta fil med müsli och bananas i nu. FÖR ATT JAG ÄÄÄÄÄÄR SÅÅÅÅÅ NYYYYTTTIIIIGGG JAG GÅÅÅÅR PÅ DIEEEEETTT MOHAHAHAH

Hedda

Kommentarer
Postat av: fotoblogg

haha såg kommentaren nu, söt!

2011-02-01 @ 11:40:41
URL: http://wayoutvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0