Mitt jobb hihihi

Kära postbil, förlåt för att jag körde så hårt med dig idag.

Bilarna är inte direkt starka, ibland funkar inte automaten och då får du stå i några minuter och flytta spaken åt alla möjliga olika håll och se om det funkar, man måste upp i typ 4000 varv för att den ska växla till tvåan, den är som en trambil så när du är uppe i "bergen" och kör på lösgrus så är du nästan av vägen, speciellt om du kör i 90 km/h.

Jag körde för första gången HELT själv idag och det gick sådär... Prick 07.00 la jag i sista tidningen och det är till 07.00 jag har på mig. Jag var så stressad så jag somnade nog inte förens 8 imorse! Halleluja, nu blir det sova middag!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0