27 Juli

Idag fyller pappa år. Vi har ätit galet med mat och en jordgubbstårta.
Sen åkte jag hem till Elina och chillade på taket. Vi pratade om varför sommaren bara är en jävla stor besvikelse. Jag minns liksom inte ens senast jag riktigt NJÖT av en het sol och badade utan att behöva tänka hur kallt det är. Fy fan. Sommar i Sverige finns inte mer..

Sen har vi höst-jobb-ångesten. Den har jag varje dag :S Where to go? Man har huuur mycket möjligheter som helst men ändå inte. Vad Sofia Larsson gör med livet är fortfarande oklart.

 

Vill också skriva lite om massmorden i Norge. Jag har varit helt paralyserad av allt som hänt. Jag kan inte ens föreställa mig den paniken och skräcken ungdomarna måste haft. Känna kulorna genom kroppen och se folk bredvid dig dö.

Skulle jag se den där Anders på tv, asså rörlig bild skulle jag inte våga kolla. Han är som det värsta tänkbara monstret för mig. Men Norge har verkligen visat att kärjäveln inte har vinnit och hållit ihop nåt så fruktansvärt.
Nu ska fanimej hatet bort föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0