Second hand, hur kan man INTE älska?

Åh vet ni! Jag har funnit en helt fantastisk loppis. Första gången kom jag hem med en svart helt underbar byxdress, en marinblå tröja med guldknappar och ett grått superurringat linne (rygg). Idag var jag där med mormor och mamma. Första gången jag var där såg jag en helt underbar kappa, storlek 34 men eftersom jag är väldigt petite så drunknade jag i den. Men andra gången kunde jag fan inte hålla mig. Den har liksom allt jag vill ha på en kappa! Så jag köpte den, den kostade typ ingenting så varför inte. Så just nu är den under förvandling. Imorgon ska jag kolla knappar tänkte jag. Ni får se när den är färdig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh älskar second hand!

2011-07-05 @ 23:26:44
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: Marie

var den möjligtvis i rådom? Susanne skvallrade och sa att ni var där

2011-07-09 @ 17:39:58
URL: http://baddiesboogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0