The future, the past, the first, the last

Måste ta och vända på dygnet nu. Alldeles för farligt att ensam vara vaken om natten, man tänker så hjärnan dör. Annars då? Nej jag vet knappt vad det är för dag längre för jag gör liksom ingenting. DET ÄR SÅ FUCKING DÖTT! Idag när jag och family var i Karlstad och hälsade på faster hade vi en vild diskussion om min framtid. Jag vill verkligen härifrån så fort som möjligt. Problemet är att jag inte kan flytta ifrån alla mina vänner här. Visst låter det löjligt? Men någon måste jag ha med mig. JAAA man lär känna nytt folk men aa. Jag är inte så, jag vill liksom flytta alla här till nån annan stad. Fan detta kommer aldrig gå i längden...
Hur ska det sluta för mig egentligen. Den som lever får se.

Fotograf: Helena H


Kommentarer
Postat av: amanda

otroligt fin :)

2011-07-12 @ 19:23:47
URL: http://givemelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0