Jobb

Inatt sov jag 30 min innan jag skulle upp och prova jobbet. Eller ja bara sitta med då. Jag var rätt förstörd.... 03.00 ringde klockan och jag fick åka med den snälla mannen som jobbat där i 25 år :) Det var härligt! Fick se en älg och en grävling! Coolt!
Men alltså att köra tidning är inte lätt om ni tror det. Eller jo kanske för den som jobbat där i 25 år men inte för mig. Man följer en slags bok där det bara står en massa förkortningar och annat. Och det värsta, många brevlådor har varken nummer eller namn på sig. IDIOTER! Då har man ingen aning om man ska stanna och lägga i nån tidning. Aja. Då får dom skylla sig själv om de inte får nån!!!

Vad jag gör om dagarna är: Sova, fika, sola, sova, sova och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0