Studenten

Studenten alltså. Kan man ha varit med om roligare? Nej jag tror fan inte det. Fest och häng ständigt i 1,5 vecka med alla dessa människor! Men det gick fan alldeles för fort, helt plötsligt var det liksom över. Jaha, vi som kunde ha festat i tre veckor till?
Flak kan nog ha varit det roligaste jag gjort iallfall. Stå där och skrika, hoppa, sjunga och bara leva ut. SÅ JÄVLA ROLIGT!!!
När Faktoriet på kvällen var slut kände jag ingen sorg alls faktiskt. De man vill ha kvar är kvar. De man vill ha kvar kontakten kommer man ha kontakt med. Svårare är det inte! Men jag grät en skvätt ändå. Vissa människor kommer man faktiskt aldrig någonsin få se igen. Det är så sorgligt så jag avlider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0