Från den senaste veckan

Detta har jag och Sebbe hållit på med i år och dag. Det är en stad om ni inte ser det! En hållbar sådan! Ser ni inte vad den innehåller är ni fan dumma i huvudet! Fick MVG JARRA! Bra att vara Soon-Ims favoritelever heheheh!

Städade skåpet. Då började det kännas

Sen hade vi bonnfest. DRETKUL! Jätteful gruppbild ovan hahah men vem bryr sig egentligen.

Sen hade vi klassfest och spelade brännboll

Jag, Julia och mormor åkte till Sunne och kollade på Johannas bal! Fin!!

Sen har vi lite random bilder. Studenten är en enda jävla fest, det kan jag då konstatera!!!


Kommentarer
Postat av: GAGGA

hahahaha vad gör jag på gruppbilden?!

2011-06-06 @ 19:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0