Aktivt liv

Hejhej! Min blogg sover för tillfället, men det gör inte så mycket va?
Mitt lov är inte så roligt direkt, men väldigt skönt! Går upp kl 1, går i pyjamas till 4 nångång och sen slappar jag järnet tills jag ska sova igen. Hahah aktiv!! Nej tränar på körkortsteori också för fulla muggar. Uppkörningen kom väldigt olägligt då jag har JÄÄÄVLIGT mycket i skolan samtidigt >< Men körkortet går före.
Har precis äntligen beställt ett par gummipjux som jag borde gjort för länge sen egentligen, men lite svårt att få tag i rätt storlek och färg. Men nu kan jag möta vårens slask utan förstörda skor iallafall, härligt!!

Ni kan väl skriva nåt kul så jag får nåt roligt att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0