Ångestsöndan

Hejhej!! Idag har jag varit lite mer aktiv faktiskt! Varit och kollat hur/vilket fodertyg jag ska ha till klänningen, sen drog jag snabbt till Elina där vi skulle ha överraskningsfest men som jag förstörde........... Stackars flickor som hade ordnat så mycket. Men vi fick en trevlig pratstund allihopa med mycket gott fika :D Planeringar för framtiden o.s.v. Man ska fixa både sommarjobb som är jäävligt bra betalt + veta vad fan man ska göra i höst. Sånt trängar jag oftast bort för jag är alldeles för liten för såna tankar. Alla andra har bra koll eller har någon back-up. Jag har fan ingenting!! Jag är inte bra på något och jag har ingen erfarenhet och jag vet inte vad jag vill göra. Hej fattigt liv jag kommer få.
Nä nu tar vi och se på Die another day på 3an och pluggar teori. Heja på mig!!!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag tränger också undan tankar, som har med jobb att göra. Jag orkar inte engagera mig, samtidigt vill jag gärna göra. Dubbelmoral. Jag ska ta mig i kragen - snart.



Kram

2011-03-07 @ 17:57:32
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0