Så otroligt trött på skolan

Sitter på biblioteket och häääänger. Är så jävla trött att jag snart sätter ihop två stolar till en säng och sover lite. Har suttit här maaassor av timmar idag eftersom jag bara har en lektion på onsdagar. Sitter med ett skrivprojekt i geografi B som ska vara klart till måndan som jag nyss börjat på. Latast i världen, det är jag de! Men det är så jävla mycket nu att man knappt vet vart man ska börja? Vi har liksom SKRIVPROJEKT i typ varje ämne. Och jag skämtar inte, liksom det absolut värsta jag vet. JAG ORKAR INGE MEEEEEER!!!!!!!!!!! Låt mig få ha regelrätta prov förihelvete. Är lärarna så jävla dumma att dom ska ge massa skit sista tiden så man håller på och få magsår? Ingen lär sig bra då och det är ju därför man går i skolan.

När jag kommer hem ska jag ta en dusch, sätta på mig myskläder, städa rummet, bädda sängen och lägga mig på den och börja skriva. Hemmifrån. Kill Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0